2:48:00

Lovers


2015

V této sérii vyobrazuji rodiče v intimních pózách a snažím se tak zachytit až naléhavou touhu dcery po (zejména fyzickém) blízkém vztahu rodičů.
//
In this series I portray my parents in intimate poses and by this I am trying to capture nearly urgent desire of a daughter for a (mainly physical) close relationship of her parents.





Moje poslední větší práce. Všechny obrazy jsou malované na lepeném kartonu, který jsem si upravila imprimiturou.
Jsem ráda, že celá práce mohla být uzavřena výstavou a obhajobou v rámci školních klauzur, které jsem si velmi užila, byla to skvělá příležitost jak oficiálně ukázat obrazy přátelům a učitelům, sdílet s nimi krásné a čisté téma a to, čím mě samotnou při malování obrazy obohacovaly. A také jsem se mohla znovu protrénovat v ústním projevu, který si docela začínám užívat :).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2016 Marketa Kubes , Blogger